یک جوردیگر....
سلام<-Text1->به این وبلاک هم سری بزنید majid2014.loxblog.com


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



حادثه طوفانی عاشق عشق ضیافت های عاشق را خوشا بخشش ، خوشا ایثار خوشا پیدا شدن در عشق برای گم شدن در یار چه دریایی میان ماست خوشا دیدار ما در خواب چه امیدی به این ساحل خوشا فریاد زیر آب خوشا عشق و خوشا خون جگر خوردن خوشا مردن خوشا از عاشقی مردن اگر خوابم اگر بیدار اگر مستم اگر هوشیار مرا یارای بودن نیست تو یاری کن مرا ای یار تو ای خاتون خواب من من تن خسته را دریاب مرا هم خانه کن ، تا صبح نوازش کن مرا ، تا خواب همیشه خوابتو دیدن دلیل بودن من بود چراغ راه بیداری اگر بود از تو روشن بود نه از دور و نه از نزدیک تو از خواب آمدی ای عشق خوشا خودسوزی عاشق مرا آتش زدی ای عشق لطفا با نظراتون مارا خوش حال کنید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ✿✿✿ بهترین روزگارم زیر سا یه ی تو ✿✿✿ و آدرس majid2014.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 274
:: کل نظرات : 122

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 35
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 37
:: بازدید ماه : 35
:: بازدید سال : 1576
:: بازدید کلی : 34856

RSS

Powered By
loxblog.Com

یک جوردیگر....
چهار شنبه 20 آذر 1392 ساعت 21:17 | بازدید : 504 | نوشته ‌شده به دست مجید | ( نظرات )

یک جوردیگر....                                                               

 



امروز یهو هوس کردم برم بیرون کمی قدم بزنم. بارون نم نم میبارید وسوز سردی داشت! اما ازین سردی خوشم اومد.. شاید این سرما بتونه

کمی از التهاب وجودم کم کنه.. شایدم چون خیلی وقته وجودم یخ بسته دیگه به سرما عادت کردم!!! نمیدونم!! تاحالا شده ندونی سردته یا

گرمت؟!! انگار تب داشته باشی, دقیقا الان همون حسو دارم!!!

یه نفس عمیق میکشم, دلم میخواد لذت ببرم امانمیدونم چه احساسی دارم. دوست دارم جور دیگری باشم, دوست دارم کمی زندگیم هیجان

داشته باشه واینقدر بی رنگ نباشه!! حواسم میره به دخترو پسری که دسته همو گرفتنو قدم زنون حرف میزنن. به نظر میاد خیلی خوشحالن!

نمی دونم چرا اما دلم گرفت. احساس کردم دوست دارم زیر این بارون یه چتر بالاسرم باشه! دلم تنگ شد خیلی تنگ!

من هنوز هم روحی زخم خورده هستم که یک چیزی ناخواسته احساسم رو دچار میکنه وقلبم رو ویرون, و من همیشه درمقابل احساسم کودکی

میشم که ادعا میکنه بزرگ شده وهنوز هم از مواجه شدن با یه اتاق تاریک میترسه!

هوا رفته رفته تاریک میشه, اما من دوست دارم. شب از روزخیلی بهتره, حداقل آدم توشب خیلی چیزایی که حالش رو بهم میزنه رو نمیبینه!!

احساس میکنم گم شدم میون همه چیز, میون خودم, میون آدم ها,میون نفس ها, حتی میون واژه ها هم گم شدم!

دوس دارم جور دیگری باشم. چه جوری میشه جور دیگری شد!؟؟؟

دوست دارم جور دیگری باشم.....




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: